terça-feira, 28 de setembro de 2010

Música *-* (8) +2

Wouldn't Change a Thing - Demi Lovato ft. Joe Jonas [Camp Rock 2]

It's like
He doesn't hear a word I say
His mind is somewhere far away
And I don't know how to get there

It's like
(She's way too serious)
He only wants to chill out
(She's always in a rush)
He makes me wanna pull all my hair out
( and interrupted)
Like he doesn't even care
(Like she doesn't even care)

You,
(Me)
We're face to face
But we don't see eye to eye

Like fire and rain
(Like fire and rain)
You can drive me insane
(You can drive me insane)
But I can't stay mad at you for anything

We're Venus and Mars
(Venus and Mars)
We're like different stars
(Like different stars)
You're the harmony to every song I sing
And I wouldn't change a thing

She's always trying to save the day
Just wanna let my music play
She's all or nothing
But my feelings never change

Why, does he try to read my mind
(I try to read her mind)
He tries to pick a fight saying lies
(She tries to pick a fight to get attetion)
That's what all of my friends say

You,
(Me)
We're face to face
But we don't see eye to eye

Like fire and rain
(Fire and rain)
You can drive me insane
(You can drive me insane)
But I can't stay mad at you for anything

We're Venus and Mars
(Venus and Mars)
We're like different stars
(Like different stars)
You're the harmony to every song I sing
And I wouldn't change a thing

When I'm YES she's NO
When I hold on he just let's go

We're perfectly imperfect
But I wouldn't change a thing

Like fire and rain!
(Fire and rain)
You can drive me insane
(You can drive me insane)
But I can't stay mad at you for anything

We're Venus and Mars
(Venus and Mars)
We're like different stars
(Like different stars)
You're the harmony to every song I sing
And I wouldn't change a thing
But I can't stay mad at you for anything

We're Venus and Mars
(Venus and Mars)
We're like different stars
(Like different stars)
You're the harmony to every song I sing
And I wouldn't change a, wouldn't change a thing

____________________________________________

Ignorance - Paramore


If I'm a bad person, you don't like me
I guess I'll make my own way
It's a circle a mean cycle
I can't excite you anymore
Where's your gavel? Your jury?
What's my offense this time?
You're not a judge but if you're gonna judge me
Well, sentence me to another life.


Don't wanna hear your sad songs
I don't wanna feel your pain
When you swear it's all my fault
But you know we're not the same
We're not the same, oh, we're not the same
That the friends who stuck together
We wrote our names in blood
But I guess you can't accept that the change is good
It's good, it's good


Well you treat me just like another stranger
Well it's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out
You treat me just like another stranger
Well it's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out


Ignorance is your new best friend
Ignorance is your new best friend


This is the best thing that could've happened
Any longer and I wouldn't have made it
It's not a war no, it's not a rapture
I'm just a person but you can't take it
The same tricks that once fooled me
They won't get you anywhere
I'm not the same kid from your memory
Now I can fend for myself


Don't wanna hear your sad songs
I don't wanna feel your pain
When you swear it's all my fault
But you know we're not the same
We're not the same, oh, we're not the same
That the friends who stuck together
We wrote our names in blood
But I guess you can't accept that the change is good
It's good, it's good


Well, you treat me just like another stranger
Well it's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out
You treat me just like another stranger
Well it's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out


Ignorance is your new best friend
Ignorance is your new best friend
Ignorance is your new best friend
Ignorance is your new best friend


Well you treat me just like another stranger
Well it's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out
You treat me just like another stranger
Well it's nice to meet you sir
I guess I'll go
I best be on my way out
____________________________________________
Inspiração dos meus sonhos, não quero acordar.
Quero ficar só contigo, não vou poder voar.
Por que parar pra refletir se meu reflexo é você?
Aprendendo uma só vida, compartilhando prazer.

Por que parece que na hora não vou aguentar,
Se eu sempre tive força e nunca parei de lutar?

Como num filme no final tudo vai dar certo.
Quem foi que disse que pra tá junto precisa tá perto?

Pensa em mim
Que eu tô pensando em você
E me diz
O que eu quero te dizer
Vem pra cá, pra ver que juntos estamos
E te falar
Mais uma vez que te amo

O tempo que passamos juntos vai ficar pra sempre,
Intimidades, brincadeiras, só a gente entende.

Pra quem fala que namorar é perder tempo eu digo
Ha muito tempo eu não crescia o que eu cresci contigo.

Juntos no balanço da rede, sob o céu estrelado,
Sempre acontece, o tempo pára quando eu tô do seu
lado.

A noite chega eu fecho os olhos e é você que eu vejo,
Como queria estar contigo eu paro e faço um desejo

Pensa em mim
Que eu tô pensando em você
E me diz
O que eu quero te dizer
Vem prá cá, pra ver que juntos estamos
E te falar
Mais uma vez que te amo (2x)


____________________________________________


Coração - Guilherme e Santiago


Coração, para que se apaixonou
Por alguém que nunca te amou
Alguém que nunca vai te amar


Eu vou fazer promessas
Para nunca mais amar
Alguém que só quis me ver sofrer
Alguém que só quis me ver chorar
Preciso sair dessa, dessa de se apaixonar
Por quem só quis me fazer sofrer
Por quem só quis me fazer chorar


É tão ruim quando alguém machuca a gente
O coração fica doente
Sem jeito até pra conversar
Dói demais
Mas só quem ama sabe e sente
O que se passa em nossa mente
Na hora de deixar pra lá


Nunca mais eu vou provar do teu carinho
Nunca mais eu vou poder te abraçar
Ou será que vou viver melhor sozinho
E se for, é fácil pra me perdoar


O amor, às vezes só machuca a gente
Não sei, se com você tudo é diferente
O amor, às vezes só machuca a gente
Não sei, se com você tudo é diferente
Coração

Nenhum comentário:

Postar um comentário